0
Klienditeenindus ×

E-vedelike, SNUS-i, e-sigarettide ja nende tarvikute müük e-poes Tubakaseaduse kohaselt keelatud.

Nicorexi missioon – olla teejuht suitsuvabasse ellu

Nicorex kui teerajaja suitsetamise alternatiivi tutvustamisel

Tänasel päeval on Eestis juba mitmeid ettevõtteid, kes müüvad e-sigarette ja e-vedelikke. Teatakse suurimaid ja tuntakse ka väiksemaid tegijaid ja nii mitmeidki ettevõtteid pannakse ühte potti. Mõne pakkuja toodete ja teenustega ollakse rahul ja mõne omaga mitte. Seetõttu võtsime nõuks sõnastada täpsemalt Nicorexi missiooni. Soovisime nii ettevõttesiseselt endile kui ka klientidele ja tarbijatele välja tuua tegeliku eesmärgi, millest kõik alguse sai.

Aastaid tagasi, kui tänase ettevõtte asutajad kuulsid sellisest imevahendist nagu e-sigaret, oli Eestis ehk käputäis inimesi, kes seda toodet olid varem näinud või kuulnud. Ammugi ei olnud meie kodumaa pinnal ühtegi ettevõtet, kes suitsetamise alternatiividega tegelenud oleks. Siinkohal on oluline mainida, et meiegi ei olnud seda toodet kunagi füüsiliselt katsunud. Meid kannustas pelgalt idee ja võimalus, mille ajendil 2008. aastal esimesed e-sigaretid Eestisse tõime.

E-sigaret kui kahjulike aineteta suitsetamise alternatiiv 

Kuuldes sõna „e-sigaret – nikotiini manustamiseks ilma kahjulike aineteta“ tekkis meis vaimustus ja mõte kui revolutsioonist. Ühelt poolt nägime küll võimalust ettevõtlustuluks (mis on iga eraettevõtte alustamise üks alustalasid ja milleta ettevõtlus kui selline ei saagi toimida), kuid mis peamine – nägime kaugemat eesmärki, millega on võimalik palju head ära teha. Võimalust teha midagi, levitada midagi sellist, mis aitab inimesi, sealhulgas meid endid – pääseda sigareti hävitavatest küünistest.

Enne kui 2012. aastal e-sigaret laialt levima hakkas koos eGo Sigma CE4 turule tulekuga, oli läbi elatud mitmeid kordi kui meie valdkonna ettevõtte uksed tuli sulgeda riiklike ametkondade käsul. Asjaosaliste endi vahel tekitas olukord tihti juba tohutuid pingeid. Esines mitmeid kordi kui iga teine meist oleks alla andnud ja tavasuitsu vähem kahjuliku alternatiivi levitamise lõpetanud. Vähemalt kahel korral käskis Tarbijakaitseamet edasimüüjatelt kõik tooted letilt korjata ja kolmandal korral polnud enam ükski edasimüüja nõus tooteid tagasi võtma, kuna nendega kaasnesid tohutud takistused ja probleemid.

Hirm ebakindla tuleviku ees ei peatanud

Kõigist takistustest olenemata suudeti esimesed neli aastat üle elada ja nähtavus turul säilitada, millele aitasid kaasa tõeline missioon ja kaugem visioon. Olgem ausad ja küsigem endalt, kes meist on nõus võitlema neli aastat riiklikul tasandil, igapäevases hirmus, et uksed võidakse iga kell sulgeda. Neli aastat teenisime tulu, mis võimaldas heal juhul tasuda arved. Alles aastal 2012 saabus läbimurre tänu eGo Sigma Ce4 (pildil) turuletuleku tõttu, mis tegi suitsetamisest loobumise alternatiivi populaarsemaks. E-sigareti müüjatel tekkis võimalus hakata panustama ettevõtte arengusse, avama poode ja looma uusi töökohti.

Võitlus ei ole lõppenud, vaid kestab edasi ja aina „verisemalt“, kuid tänaseks on suitsetamise alternatiivide valdkonda tulnud mitmed tublid ja tunnustatud ettevõtted, kes peavad seda võitlust efektiivselt. Koos on loodud liit, mis on valdkonna katuseorganisatsioon ja tagab, et kõik liidu liikmed tegutsevad heas usus, ja panustab kõikide vahenditega, et võidelda e-sigareti positsiooni eest riiklikul tasandil.

Iga päev aitame inimesi suitsetamisest loobuda

Meie igapäevane sotsiaalne ülesanne on aidata inimesi suitsetamisest loobuda. Samal ajal oleme sama palju, kui mitte rohkemgi, rõhutanud ja selgitanud riigile, et e-sigaret on parim alternatiiv suitsetamisele. Oleme pidanud võitlema mitmel rindel korraga ja meie igapäevasest tööst moodustab e-sigareti müük pelgalt 30%. Enam ei saa ignoreerida sadu uuringuid, mis tõestavad eelpool mainitut ja kinnitavad fakti, et ca. 40% inimestest loobub suitsetamisest ainult tänu e-sigaretile ja väga suur osa neist lõpetab aasta-kahe pärast ka e-sigareti kasutamise ja jõuab n-ö lõppfaasi ehk suitsuvabasse ellu.

Oleme Nicorexis oma tegevuse fookustanud klientide professionaalsele teenindamisele. Müüki peame tulemuse põhjuseks ehk õnneliku kliendi tulemiks. Meie eesmärk on klient õnnelikuks teha, teda mure korral aidata ja talle alati parimaid pakkumisi teha. Kui klient on õnnelik ja rahul, saab areneda ka ettevõte. Me ei ole kunagi oma kolleege jaepoodides nimetanud müüjateks või klienditeenindajateks, vaid hoopis konsultantideks. Veiplandi e-sigaretipoed ei ole müügikohad, vaid pigem nõustamiskeskused, kus töötavad konsultandid, kelle ainuke eesmärk on klienti nõustada. Me ei müü toodet, vaid kvaliteetset ja olulist teenust, mis aitab kliendil tagada puhtama ja tervislikuma eluviisi.


E-sigaret on 95% kahjutum toode võrreldes tavalise sigaretiga


Me kõik tuleme igapäev tööle, et aidata sõpru, tuttavaid, nende sõpru, kliente ja  võhivõõraid inimesi tervislikuma eluviisi peale. Mõeldes nende peredele ja lastele, kes kannatavad passiivse suitsetamise all, aitame pereemadel ja -isadel loobuda pahest, mis on negatiivne eeskuju nende lastele. Aitame noori, kes on värskelt sattunud suitsu küüsi, aitame kõiki, kes soovivad oma elus muudatust ja harime ka neid, kes veel ei tunnista e-sigaretti kui võimalust. E-sigaret on 95% kahjutum toode võrreldes tavalise sigaretiga olles sild suitsetamise mahajätmiseks.

See on see, mida teeme, see on meie missioon – ehitada sild inimestele, kes on sattunud sigareti küüsi, ulatame neile käe ja aitame neil jõuda elu õnnelikuma faasini ehk suitsuvabasse ellu.

×